Комуникациски пораки или што соопштуваме
Комуникациски пораки или што соопштуваме
Комуникациските пораки се дефинираат за секоја јавност посебно. Интересот на Комисијата е различен кон различните јавности, па оттаму и пораките и информациите што ги пренесуваме се различни.Природата на целните групи е основниот критериум за креирање на комуникациските пораки, но и на пристапот на обраќање, тонот на пораките (информативен, неутрален, наредбодавен), како и јазикот на обраќање.Она што ù го соопштуваме на јавноста мора да биде лесно разбирливо. Комуникациската порака мора да биде јасна, да дава одговор, а не да предизвикува лавина нови прашања.
http://akcija.mk/komunikatsiski-poraki-ili-shto-soopshtuvame/http://akcija.mk/wp-content/uploads/2015/04/kom.poraki-ili-sto-soopst.pnghttp://akcija.mk/wp-content/uploads/2015/04/kom.poraki-ili-sto-soopst-300x300.pngОдноси со јавностаКомуникациските пораки се дефинираат за секоја јавност посебно. Интересот на Комисијата е различен кон различните јавности, па оттаму и пораките и информациите што ги пренесуваме се различни.Природата на целните групи е основниот критериум за креирање на комуникациските пораки, но и на пристапот на обраќање, тонот на пораките (информативен, неутрален, наредбодавен), како и јазикот на обраќање.Она што ù го соопштуваме на јавноста мора да биде лесно разбирливо. Комуникациската порака мора да биде јасна, да дава одговор, а не да предизвикува лавина нови прашања.
Пример: Порака до советниците и до градоначалникот
Пораката што комисијата ќе ја испрати до советниците, истовремено треба да ги натера да ја увидат реалната потреба од подготовка и од усвојување на Програмата, да ги информира за бенефициите од едукацијата и запознавањето на младите со културата од различните етнички заедници. Останатите граѓани ќе ги информираме за намерите на комисијата, а пораката испратена до училиштата и до невладините организации треба да овозможи навремена координација на сите активности.
Комуникациски пораки или што соопштуваме
Комуникациските пораки се дефинираат за секоја јавност посебно. Интересот на Комисијата е различен кон различните јавности, па оттаму и пораките и информациите што ги пренесуваме се различни.Природата на целните групи е основниот критериум за креирање на комуникациските пораки, но и на пристапот на...
you@example.comAdministratorМрежа од граѓански организации за ефикасно активно учество